Virtuaalsed assistendid pakuvad laialdases valikus tugiteenuseid assisteerimise ja administreerimise valdkonnas. Peamised teenused:
- Infootsing ja analüüs
- E-posti haldamine (sh kirjade koostamine ja kirjadele vastamine)
- Andmesisestus
- Dokumentide koostamine
- Esitluste ettevalmistus
- E-poe haldamine
- Reiside planeerimine, lähetuste korraldamine
- Kalendri haldamine
- Kohtumiste korraldamine, restoranide broneeringud
- Reklaamkingitused (Ettevõtte kingituste tellimine)
- Kliendihaldus (uute klientide leidmine ja suhtlemine olemasolevate klientidega)
- Suhtlemine tarnijate ja koostööpatneritega
- Päringute tegemine
- Arvete koostamine ja väljastamine
- Pakkumiste võtmine
- Taustauuringud
- Kaardid ja kingitused klientidele
Lisaks mitmed teised teenused sõltuvalt ettevõtte spetsiifikast ja vajadustest.