Administreerimine

Virtuaalsed assistendid pakuvad laialdases valikus tugiteenuseid assisteerimise ja administreerimise valdkonnas. Peamised teenused:

  • Infootsing ja analüüs
  • E-posti haldamine (sh kirjade koostamine ja kirjadele vastamine)
  • Andmesisestus
  • Dokumentide koostamine
  • Esitluste ettevalmistus
  • E-poe haldamine 
  • Reiside planeerimine, lähetuste korraldamine
  • Kalendri haldamine
  • Kohtumiste korraldamine, restoranide broneeringud
  • Reklaamkingitused (Ettevõtte kingituste tellimine)
  • Kliendihaldus (uute klientide leidmine ja suhtlemine olemasolevate klientidega)
  • Suhtlemine tarnijate ja koostööpatneritega
  • Päringute tegemine
  • Arvete koostamine ja väljastamine
  • Pakkumiste võtmine
  • Taustauuringud
  • Kaardid ja kingitused klientidele

Lisaks mitmed teised teenused sõltuvalt ettevõtte spetsiifikast ja vajadustest.

Küsige pakkumist